240209


Dagen har spenderats i en bil några timmar, hemma och sedan ute på promenad. Sportlovet pågår och dagarna kommer fyllas med massor av roligheter, bl.a. skidbacken tillsammans med Joanna, staden och solarium. Igår åkte jag och pappa snowboard i Romme, vi körde järnet i tre timmar och sedan åkte vi tillbaka till stugan igen. Det var grymt roligt och jag var grymt bra. Jag lyckades till och med slippa träningsvärk, förutom i underarmarna konstigt nog. Jag ramlade några gånger när jag skulle göra 'helikoptern' men jag fick några hejarop från liften över oss så jag hoppade snabbt upp igen!
Imorgon ska jag färga ögonfransar och bryn, sen ska familjen till mormor och morfar för att äta semla. Efter det ska jag (frivilligt) vinterbada i en vak och sedan ska vi till en kompis för middag och umgänge. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0