Do what you do.


Jag kom hem från dansen för ett tag sen, grymt kul även om jag inte är så bra än, hehe. Men med tanke på att det var första lektionen så kanske ;) En av mina barndomskompisar var där, det var kul att träffas igen! Igentligen borde jag plugga mycket den här veckan, brobygge i tekniken (vi är bäst), läsa massa böcker i svenskan, fixa motionsprogram till idrotten och allt. Plus att det är nationella i svenska den här veckan, 1 down 1 to go. Annars rullar allt på som vanligt och jag är normal typ, haha. Puss.

Kommentarer
Postat av: katja

jag har en skitsnygg vän! :*



fan, vi måste fixa idrottspasset snart. och jaaaa? vi är bäst på brobygget, as always! ;) love u <3

2009-02-03 @ 22:25:08
Postat av: ems

vem är snygg liksom? <3333

jaaa, hahahha, imorn? iövermorn? i helgen? haha :D vår bro kommer hålla mest, love u 2 and 3

2009-02-03 @ 22:28:54
URL: http://vinblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0