FLYT I FLOTTSBRO.

Igår åkte jag och Joanna snowboard och skidor i Flottsbro, vi hade grymt kul trots att Joanna ramlade hela tiden. Söt var hon iallafall och det gick faktiskt bättre efter lunchen! Vi hade iallafall inte kunnat välja en bättre dag, solen sken från start till slut och det fastnade lite färg i ansiktet. Efter det umgicks jag med tjejerna på McDonalds ett tag och sen drog jag hemåt.
Idag vaknade jag av att solen letade sig in genom gardinerna, det var helt ljust i rummet och jag kunde inte somna om. Så jag gick upp och nu sitter jag här och kollar igenom bloggar, jag ska snart hoppa på tunnelbanan. Jag och Maggie ska sitta på något café. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0